شناسه خبر:73959
1402/7/5 11:26:24

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: در اتفاقات سال گذشته دشمن در تلاش بود که چهره دیگری از کردستان نشان دهد و به مردم سایر نقاط کشور معرفی کند اما همراهی و وحدت‌آفرینی مردم کردستان در دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن مانع از رسیدن دشمنان به اهداف شومشان شد.

سردار امان‌اله گشتاسبی صبح امروز در یادواره شهدای زن کردستان در سنندج اظهار کرد: همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی، تلاش‌های گسترده دشمنان برای ایجاد مشکل در ایران آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان هرچه در توان داشتند از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به‌کار گرفته‌اند تا انقلاب ما را از مسیر خود دور کند اما با رهبری داهیانه رهبران انقلاب و همدلی و وحدت مردم تمام توطئه‌های دشمنان نقش برآب شده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه حضور اکثریت جامعه زنان در پیروزی انقلاب و تدام این نهضت از مؤلفه‌های اصلی اقتدار انقلاب اسلامی است، گفت: نقش‌آفرینی زنان در پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و تداوم انقلاب نقشی مهم و قابل توجه بوده است.

سردار گشتاسبی عنوان کرد: حرکت جهادگونه فرزندان انقلاب در پیروزی و تداوم انقلاب نشأت گرفته از حضور مؤثر بانوان به‌ویژه بانوان شهیده ایران زمین بوده است.

وی افزود: مادران شهیدی که سالیان سال فرزندان خود را تقدیم انقلاب کرده‌اند اگر امروز مسئولی به آن‌ها سر می‌زند هیچ خواسته و انتظاری جز پیروی از راه شهدا و امام شهدا ندارند.

  حفظ انقلاب برابر حفظ اسلام ناب محمدی است

وی خاطرنشان کرد: حفظ انقلاب برابر حفظ اسلام ناب محمدی است و این تنها انتظار شهدا از تک‌تک افراد جامعه است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار کرد: دشمن در تلاش است که از جاهایی به ما ضربه بزند که اثرگذار باشد که بخش فرهنگ یکی از همین مؤلفه‌های مهم و مورد توجه دشمنان است.

سردار گشتاسبی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی به لطف خداوند متعال در اوج قدرت و عظمت است، گفت: دشمن در تلاش است با طراحی و اجرای توطئه‌های مختلف به انقلاب ایران ضربه وارد کند به همین دلیل هجمه‌های گسترده‌ای در طول تاریخ علیه ما پیاده کرده است.

وی افزود: در اتفاقات سال گذشته دشمن در تلاش بود که چهره دیگری از کردستان نشان دهد و به مردم سایر نقاط کشور معرفی کند اما همراهی و وحدت‌آفرینی مردم کردستان در دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن مانع از رسیدن دشمنان به اهداف شومشان شد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه دشمنان از این وضعیت بسیار نگران و خشمگین هستند، گفت: با وجود تمام هجمه‌های دشمنان ملت ایران پرقدرت‌تر از همیشه پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری پشت سر می‌گذارند و به قله‌های پیشرفت دست پیدا می‌کنند.

در این مراسم کتاب دایکه‌کان ایستاده‌اند، رونمایی شد.

شناسه خبر 73959