شناسه خبر:77091
1402/9/22 12:28:07
در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید همدان؛

مشکل سه واحد تولیدی و کشاورزی همدان برطرف شد

سپهرغرب، گروه خبر: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید همدان با بررسی کارشناسانه، گره از مشکلات سه واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی دیگر استان گشود.

در جلسه روز سه‌شنبه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که به ریاست علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان تشکیل شد، به مشکلات سه واحد تولیدی این استان رسیدگی شد و مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف به برطرف کردن مشکلات آن‌ها شدند.

در ابتدای این نشست، مشکلات مربوط به پرداخت اقساط وام‌های دریافتی پنج میلیارد ریالی و چهار میلیارد و 150 میلیون ریالی یک گلخانه 6 هزار متر مربعی در درگزین مطرح و مقرر شد که درصورت پرداخت الباقی اقساط این واحد تولیدی، جریمه‌های دیرکرد آن بخشیده شود.

همچنین با صدور سه پروانه صنعتی برای کارخانه سیمین نورد که دهه‌ها ورق آلومینیوم برای ساخت ظروف آشپزخانه‌ای تولید می‌کرد، اما به‌دلیل اختلافات مدیریتی مدتی غیر فعال شده بود، موافقت شد. حال کارخانه سیمین نورد می‌تواند انشعابات برق و گازی مجزا گرفته و روند تولید را بیش‌ازپیش احیا کند.

در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید همچنین با صدور پروانه برای ساخت بتن آماده در محل شهرک پرواز در راستای اجرای نهضت ملی مسکن و اختصاص انشعابات آب، برق و گاز، موافقت شد.

شناسه خبر 77091