شناسه خبر:77624
1402/10/6 13:22:55
کنعانی با محکوم کردن ترور سردار شهید موسوی:

در زمان و مکان مناسب پاسخ می‌دهیم

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سردار شهید سید رضی موسوی تصریح کرد: حق خود را برای اتخاذ تدابیر لازم و پاسخ به این اقدام در زمان و مکان مناسب محفوظ می‌دانیم.

اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سردار شهید سید رضی موسوی از مستشاران نظامی با سابقه جمهوری اسلامی ایران در سوریه، واکنش سخنگوی دستگاه دیپلماسی را به همراه داشت، محکوم کردن این اقدام و اینکه حقوق خود را برای اتخاذ تدابیر لازم و پاسخ به این اقدام در زمان و مکان مناسب محفوظ می‌دانیم.

 

روابط‌ عمومی کل سپاه دوشنبه در اطلاعیه‌ای از شهادت سید رضی موسوی از مستشاران نظامی قدیمی سپاه در سوریه خبر داد. شهید موسوی از همرزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مسئول پشتیبانی جبهه مقاومت در سوریه بود.

 

سخنگوی وزارت امور خارجه دوشنبه چهارم دی‌ماه اقدام تروریستی رژیم متجاوز صهیونیستی در به شهادت رساندن سردار سید رضی موسوی از مستشاران ایرانی مبارزه با تروریسم، در منطقه مسکونی زینبیه دمشق را به شدت محکوم کرد.

 

ناصر کنعانی این جنایت رژیم صهیونیستی را اقدامی متجاوزانه و تروریستی خواند و افزود: این اقدام رذیلانه و ناجوانمردانه، نشانه آشکار دیگری از ذات و ماهیت تروریستی رژیم صهیونیستی است.

 

وی یادآور شد: رژیم صهیونیستی در طول حیات منحوس خود، با نقض مکرر و مداوم مقررات و هنجارهای بین‌المللی، مرتکب انواع جنایات شده و امروز نیز اقدام تروریستی بزدلانه و تجاوزکارانه‌ای را مرتکب شد.

 

سخنگوی دستگاه دیپلماسی شهادت این سردار پرافتخار را به ملت بزرگ ایران، سپاه سرافراز پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده محترم آن شهید والامقام تبریک و تسلیت گفت و تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران حقوق خود را برای اتخاذ تدابیر لازم و پاسخ به این اقدام در زمان و مکان مناسب محفوظ می‌داند.

 

در اطلاعیه روابط عمومی سپاه که عصر دوشنبه منتشر شد، آمده است: به آگاهی ملت ایران می‌رساند در حمله موشکی جنایتکارانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی به دمشق «سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی» از مستشاران نظامی با سابقه سپاه در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد. در این اطلاعیه تأکید شد که بی‌تردید رژیم غاصب و متوحش صهیونیستی تاوان این جنایت را خواهد پرداخت.


منبع: خبرگزاری تسنیم

شناسه خبر 77624