شناسه خبر:77992
1402/10/16 12:52:26

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت ایلام گفت: تعداد چهار هزار کیسه کود شیمایی اوره به ارزش 30 میلیارد ریال به‌عنوان کالای قاچاق توقیف شد.

مهدی کاکاخانی ظهر پنجشنبه 14 دی‌ماه گفت: با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و همکاری رئیس دادگستری شهرستان چوار، تعزیرات حکومتی استان، بازرسین اداره صمت، خدمات حمایتی کشاورزی، پلیس اماکن عمومی نیروی انتظامی، تعداد چهار هزار کیسه کود شیمایی اوره به ارزش 30 میلیارد ریال در یک سوله در محل شهرک صنعتی ششدار به‌صورت مخفیانه نگهداری شدند، شناسایی و به‌عنوان کالای قاچاق توقیف شدند.

وی افزود: در محل این انبار یک دستگاه پرکن و دوخت نیز شناسایی شد که عوامل با هدف تغییر کیسه‌ها و بسته‌بندی مجدد، قصد قاچاق آنرا داشتند که با اقدام به‌موقع سربازان گمنام امام زمان (عج) از خروج این محصولات جلوگیری به عمل آمد.

معاون بازرسی، نظارت وحمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت استان ایلام یادآور شد: کود شیمیایی جز محصولات یارانه ای است. دولت با هدف حمایت از تولید با قیمت مناسب در اختیار کشاورزان قرار می‌دهد. هرگونه خرید و فروش خارج از شبکه تخلف بوده و با متخلفان برخورد می‌شود.

در اجرای هرچه بهتر طرح‌های مبارزه با احتکار و قاچاق کالا، ضمن تقدیر و تشکر از آحاد جامعه در همکاری با پلیس از مردم خواست می‌شود، در صورت مشاهده و آگاهی از هرگونه جرائم اقتصادی، قاچاق کالا و ارز، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

 

 

شناسه خبر 77992