شناسه خبر:79065
1402/11/12 13:09:25

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل بهزیستی استان مرکزی از افتتاح 50 پروژه بهزیستی استان مرکزی در دهه مبارک فجر خبر داد.

محمود حسین‌آبادی صبح روز گذشته در جمع خبرنگاران گفت: هم‌زمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر، 36 واحد مسکونی مددجویی، یک مرکز نگهداری پسران امیرالمؤمنین (ع) در شهرستان آشتیان و 23 واحد اشتغال در سراسر استان به بهره‌برداری می‌رسد.
وی افزود: 36 واحد مسکونی که 22 واحد در شهرستان اراک، دو واحد در شهرستان خنداب، دو واحد در شهرستان آشتیان، دو واحد در شهرستان زرندیه، یک واحد در محلات و هفت واحد در شهرستان شازند است و به‌منظور کمک به خانواده‌های مددجوی بهزیستی که دارای دو فرزند معلول هستند، مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
حسین‌آبادی بیان کرد: همچنین افتتاح یک مرکز نگهداری پسران امیرالمؤمنین (ع) گرکان در شهرستان آشتیان نیز از دیگر برنامه‌های دهه فجر بهزیستی استان مرکزی در سال جاری است.
وی ابراز کرد: 23 واحد اشتغال در شهرستان‌های آشتیان دو واحد، شازند پنج واحد، زرندیه چهار واحد، کمیجان سه واحد، دلیجان هفت واحد و محلات دو واحد نیز هم‌زمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر فعالیت خود را آغاز می‌کند.
این مقام مسئول در ادامه افزود: آذین‌بندی و نصب بنر، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی ویژه کارکنان و مددجویان، عطرافشانی و نثار گل بر مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب، ارائه خدمات رایگان در زمینه مشاوره، فیزیوتراپی، کاردرمانی برای مددجویان تحت پوشش، اجرای طرح مفتاح‌الجنه دیدار با مددجویان و غیره، از برنامه‌های اجرایی در دهه مبارک فجر است.

شناسه خبر 79065