شناسه خبر:79511
1402/11/26 10:41:17

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری فردی خبر داد که در تیرماه سال جاری سه شهروند صحنه‌ای را با سلاح گرم به قتل رسانده بود.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی حاجیان اظهار کرد: در پی به قتل رسیدن سه مرد جوان در یکی از مناطق شهرستان صحنه در تیرماه سال جاری، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار انتظامی شهرستان و پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به استفاده از سلاح گرم در ارتکاب قتل‌های مذکور، افزود: در تحقیقات انجام‌شده توسط پلیس، هویت قاتل که مردی 36ساله بود، شناسایی و مشخص شد؛ وی که دارای چهار فقره سابقه کیفری نیز هست، پس از ارتکاب قتل‌ها متواری شده بود.

حاجیان گفت: در این راستا با پیگیری‌ها و رصدهای شبانه‌روزی مأموران پرونده و پس از گذشت حدود هشت ماه، مخفیگاه متهم شناسایی و در عملیاتی ضربتی که با مشارکت مأموران نوپو انجام شد، قبل از انجام هرگونه عکس‌العمل، زمین‌گیر و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به دستگیر شدن مردی جوان که در زمینه مخفی شدن متهم با وی همکاری داشت، خاطرنشان کرد: در بازرسی‌های انجام‌شده از محل یک قبضه سلاح کمری، یک قبضه سلاح کلاشینکف، پنج تیغه خشاب و تعداد 155 عدد فشنگ جنگی کشف شد.

شناسه خبر 79511