شناسه خبر:80550
1402/12/22 11:46:07

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت: یکی از محورهای‌های مهم نظارتی تعزیرات حکومتی کنترل بازار در شهرستان‌های مرزی و محل تردد زائران و مسافران نوروزی است.

سیدمهدی محمدی صبح دوشنبه 21 اسفندماه گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و شرایط پایان سال که تردد مسافران و زائران به استان چهار فصل ایلام در این ایام افزایش می‌یابد، لذا تعزیرات حکومتی علاوه بر برنامه‌ریزی و مأموریت‌های نظارتی که در سطح بازار استان و شهرستان‌ها آغاز کرده، بخشی از فعالیت و توان نظارتی این مرجع معطوف به مناطق مرزی و محل تردد زائران و مسافران نوروزی است.

وی افزود: در جلسات نظارتی مرکز استان به مدیران و اکیپ‌های شهرستان‌های چرداول، مهران، دره‌شهر، دهلران تأکید شده که حضور تیم‌های نظارتی در این بخش از استان در ایام پایانی سال به لحاظ تعدد مسافران نوروزی در این شهرستان‌ها بیشتر باشد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام، ادامه داد: پیش‌بینی ما این است که به‌منظور تسهیل خدمات در همه بخش‌ها خصوصاً عرضه کالا و خدمات و اقامتگاه‌های نوروزی، هتل‌ها، مهمان‌پذیرها، مراکز بهداشتی و سایر مراکز به‌صورت ویژه مورد رصد نظارتی قرار گیرد.

محمدی خاطرنشان کرد: در صورتی که تخلفات صنفی در این بخش‌ها کشف شود بدون اغماض برخورد قانونی لازم از سوی اکیپ‌های ناظر به‌عمل خواهد آمد.

وی در پایان تصریح کرد: مسافران، میهمانان و زائران محترمی که به استان ایلام سفر می‌کنند در صورت مشاهده هرگونه تخلف گزارش‌های خود را با سامانه‌های 135 تعزیرات و124 صمت در میان بگذارند.

شناسه خبر 80550