شناسه خبر:80844
1403/1/15 12:05:34
استاندار همدان در دیدار با منتخبان مردم در مجلس دوازدهم تاکید کرد:

ضرورت تعامل مجمع نمایندگان با دولت برای اعتلای استان

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار همدان گفت: تعامل مجمع نمایندگان استان با دولت مردمی و انقلابی ایران قوی و در راستای اعتلای نام و جایگاه ایران اسلامی در سطح بین‌المللی و دارالمؤمنین و دارالمجاهدین همدان در سطح کشور ضروری است.

علیرضا قاسمی‌فرزاد روز سه‌شنبه در نشستی صمیمی با منتخبان مردم استان در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به بیان کلیاتی از وضعیت استان پرداخت و بر لزوم تعامل نمایندگان مجلس با دولت برای حفظ حقوق مردم تأکید کرد.

وی اظهار کرد: در این نشست مقرر شد جلسات مشترک با هدف ارتقای شاخص‌های توسعه و پیشرفت استان و تعامل و همکاری همه‌جانبه بیش‌ازپیش در دستور کار تمامی حاضران قرار گیرد.

در ادامه این نشست معاونان استاندار اهم اقدامات دولت در استان را تشریح کردند و سپس هریک از منتخبان مردم استان ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه مدیریت استان و توجه ویژه‌ متولیان برگزاری انتخابات به چهار راهبرد اعلامی از سوی مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و همچنین برگزاری انتخاباتی سالم و امن در استان، دیدگاه‌ها و نظرات و همچنین موضوعات کلی حوزه‌ انتخابیه خود را مطرح کردند.

در این نشست صمیمی منتخبان مردم استان در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ضمن تبادل نظر، بر هم‌افزایی، همکاری، هماهنگی و تلاش برای تحقق اهداف و رفع مسائل استان در قالب برنامه‌های ملی و استانی تأکید کردند.

شناسه خبر 80844