شناسه خبر:81128
1403/1/21 01:16:40

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: سال گذشته سپاه 800 میلیارد ریال در زمینه محرومیت زدایی در مناطق مختلف استان هزینه کرد.

سردار امان‌الله گشتاسبی روز دوشنبه در رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه که با محوریت تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی بهداشتی و لوازم‌خانگی در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: یکی از راهبردهای اساسی سپاه در کنار سایر وظایف، کمک به مردم و قشر آسیب‌پذیر و انجام طرح‌های محرومیت‌زدایی است.

وی افزود: توزیع 22 هزار بسته معیشتی، کالای خانگی، جهیزیه و خدمات در حوزه آبرسانی و ساخت منازل محرومان، از دیگر اقدامات سپاه در سال گذشته بود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اضافه کرد: همچنین سال قبل 80 میلیارد ریال در حوزه بسته‌های معیشتی و توزیع هزار قلم لوازم ‌خانگی و 10 میلیارد ریال کمک بلاعوض انجام شد.

سردار گشتاسبی تأکید کرد: امروز مهم‌ترین رکن رکین حمایت قاطع از انقلاب اسلامی و اجرای فرامین امامین انقلاب، مردم است، مردمی که در سال 1402 تمام توطئه‌های دشمنان را نابود کردند و امروز هیچ مسئولیتی بالاتر از این نیست که ما مشکلات مردم را پیگیری و رفع کنیم.

*لزوم شناسایی محرومان و کمک به آنان

امام جمعه سنندج نیز گفت: مستحقین چشم‌انتظار کمک‌های دیگران هستند و امروز اگر ما بخواهیم از گردنه‌های سخت عبور کنیم و قله‌ها را فتح کنیم باید از آنچه دوست داریم و می‌پسندیم به نیازمندان ببخشیم.

ماموستا فایق رستمی به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اشاره کرد و افزود: ما باید در هر گوشه دنیا به داد مظلومان و نیازمندان برسیم و به یاد کودکانی باشیم که در زیر آوار فریاد می‌زنند.


منبع: خبرگزاری ایرنا

شناسه خبر 81128