شناسه خبر:84000
1403/4/4 13:27:26

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام از هزینه‌کرد ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای روکش آسفالت و بهسازی برخی راه‌های درون و برون شهری ایوان خبر داد.

"سید زاهدین چشمه خاور" روز دوشنبه اظهار کرد: طی بازه زمانی سال گذشته تاکنون عملیات روکش آسفالت ۱۳ کیلومتر (با عرض ۷.۳۰) باند رفت و برگشت در داخل شهر ایوان با اعتبار ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال انجام شده است.

وی گفت: همچنین آسفالت ۲.۵ کیلومتر از محور روستای زرنه با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال، روکش آسفالت محور ایوان - کله جوب به طول ۱۳ کیلومتر با اعتبار ۲۸۰ میلیارد ریال، روکش آسفالت محور زرنه - سومار به طول ۱۲ کیلومتر و اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال، بهسازی و روکش آسفالت محور ساتیان "کله جوب" به طول بیش از یک کیلومتر با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال در این شهرستان انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام یادآور شد: عملیات اجرایی روکش آسفالت چهار و نیم کیلومتر محور تونل اربعین به سه راهی چهارمله با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال و ساماندهی نقطه پرحادثه "سه راهی کلان" با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال به عنوان دیگر طرح‌های در دست اقدام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام در سطح شهرستان ایوان است.

چشمه خاور بیان کرد: این اقدامات در راستای توسعه راه‌های ایوان و ارتقای ایمنی تردد در این شهرستان انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام اضافه کرد: در مجموع و در بازه زمانی سال گذشته تا کنون ۴۲ کیلومتر از راه‌های درون و برون شهری ایوان بهسازی و روکش آسفالت شده است.

 

به گفته وی، عملیات اجرایی روکش آسفالت چهار و نیم کیلومتر دیگر نیز با اعتباری معادل ۱۱۰ میلیارد ریال در دست اجرا است.

شناسه خبر 84000