شناسه خبر:84947
1403/4/31 13:15:54

جانشین استاندار ایلام گفت: با توجه به اینکه اربعین امسال در شرایط سخت گرما برگزار می‌شود، برای دپوی یخ و تامین آب شرب زائران آمادگی کامل وجود دارد.

 محمدسبحان حسنی معاون سیاسی امنیتی و جانشین استاندار ایلام در ستاد برگزاری اربعین حسینی استان ایلام در جلسه کارگروه هماهنگی و برنامه‌ریزی جهت تامین یخ و آب آشامیدنی اربعین با بیان اینکه اربعین امسال نسبت به سال گذشته در شرایط سخت گرما برگزار می‌شود، گفت: تامین آب خنک و مدیریت نحوه توزیع آن به‌ویژه در ‌پایانه برکت (شهید آیت الله رئیسی) و پارکینگ های شماره یک و ۲ باید مورد توجه قرار گیرد و آماده خدمت‌رسانی مطلوب به زائران اباعبدالله الحسین (ع) باشیم.

وی افزود: دپوی یخ در حد ضرورت و نیاز و هم‌چنین تأمین آب شرب در ایام اربعین به طور جامع انجام می‌شود و آمادگی کامل در این زمینه وجود دارد.

جانشین استاندار ایلام در ادامه به تامین کامیون‌های دارای یخچال، وان، ایجاد تیم‌های توزیع آب و اقلام اربعینی، تامین آب و برق پایدار در پارکینگ برکت شهید آیت‌الله رئیسی و پارکینگ‌های شماره یک و ۲ تاکید کرد.

حسنی خاطرنشان کرد: به طور کامل در خدمت زائرین و مسافرین اربعین حسینی خواهیم بود و امیدواریم مانند سال گذشته خدمت‌رسانی به زائرین به نحو مطلوب انجام شود.

شناسه خبر 84947