شناسه خبر:85140
1403/5/3 16:18:23

رئیس اداره تعزیرات حکومتی ملایر از محکومیت دو میلیارد و 430 میلیون ریالی حاملان قاچاق کالا در این شهرستان خبر داد.

سعید کریمی روز چهارشنبه ابراز کرد: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان ملایر پرونده حمل کالای قاچاق شامل 35 دستگاه ریش‌تراش، 26 دستگاه آبمیوه‌گیری، 19 دستگاه خردکن، 11 دستگاه اتوی مسافرتی، هشت دستگاه سرخ‌کن و 11 دستگاه انواع لوازم آشپزخانه به ارزش 810 میلیون ریال را رسیدگی کرد.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان ملایر گفت: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام حمل کالای قاچاق را محرز دانست و متخلف ردیف اول را علاوه‌بر ضبط کالای کشف‌شده، به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

کریمی اظهار کرد: همچنین شعبه به‌دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از کالای قاچاق، متخلف را جریمه و درمجموع به پرداخت یک میلیارد و 620 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان ملایر افزود: در ادامه رسیدگی، شعبه اتهام معاونت در حمل قاچاق کالا را محرز دانست و متخلف ردیف دوم را به پرداخت 810 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

کریمی گفت: با گزارش مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان ملایر پیرامون کشف محموله کالای قاچاق از یک خودروی سواری، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان فامنین نیز از محکومیت دو میلیارد و 219 میلیون ریالی مالک موتورسیکلت قاچاق در شهرستان فامنین خبر داد.

محمدموسی فلاح گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان فامنین به پرونده نگهداری موتورسیکلت قاچاق رسیدگی کرد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان فامنین افزود: شعبه پس از بررسی، با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام نگهداری کالای قاچاق را محرز دانست و علاوه‌بر ضبط کالای کشف‌شده، متخلف را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

فلاح گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان فامنین از یک منزل مسکونی محموله قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان تویسرکان نیز از محکومیت 312 میلیون ریالی حامل کالای قاچاق خبر داد.

قاسم بازدار اظهار کرد: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تویسرکان به پرونده قاچاق لوازم جانبی موبایل به ارزش 156 میلیون ریال رسیدگی کرد.

وی ادامه داد: شعبه پس از بررسی، با توجه به ارائه نشدن مدارک گمرکی، اتهام قاچاق را محرز دانست و علاوه‌بر ضبط کالای کشف‌شده، متخلف را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان تویسرکان گفت: همچنین شعبه به‌ازای خودروی حامل کالای قاچاق، متخلف را درمجموع به پرداخت 312 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

بازدار اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان تویسرکان از یک خودرو محموله کالای قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.


منبع: خبرگزاری ایرنا

شناسه خبر 85140