شناسه خبر:86703
1403/7/3 18:17:00

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان گفت: طرح پاک‌سازی پیاده‌راه گردشگری ارم همدان از وسایل منجر به سد معبر، اجرا شد.


امیرحسین اسکندریان روز سه‌شنبه با بیان اینکه طرح پاک‌سازی پیاده‌راه گردشگری ارم همدان از وسایل منجر به سد معبر، اجرا شد، اظهار کرد: این طرح با همکاری عوامل انتظامی همدان و با 15 نیرو انجام شد.
وی بیان کرد: طرح جمع‌آوری و رفع سد معبر پیاده بلوار ارم و شهر بازی رنگین‌کمان براساس تبصره یک بند دو ماده 55 قانون شهرداری اجرا شد.
اسکندریان خاطرنشان کرد: در معبر پیاده‌رو بلوار ارم، کسبه با قرار دادن میز صندلی اقدام به سد معبر در پیاده‌رو کرده بودند که با اعتراض شهروندان همراه بود و بر این اساس عوامل رفع سد معبر مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری با همکاری نیروی انتظامی اقدام به جمع‌آوری وسایل مازاد کردند.
وی با تأکید بر اینکه کسبه این پیاده‌راه گردشگری حق سد معبر در این مسیر پُرتردد را ندارند، افزود: این طرح همچنان ادامه خواهد داشت و پس از اخطارهای لازم، درصورت عدم توجه از سوی کسبه و مغازه‌داران، پرونده آن‌ها به کمیسیون بند 20 که مربوط به پلمب مکان است، ارجاع داده می‌شود و طبق قانون برخورد خواهد شد.
پیاده‌راه ارم به طول دو کیلومتر یکی از مناطق پُرتردد گردشگری شهر همدان به‌شمار می‌رود.

شناسه خبر 86703