شناسه خبر:13772
1398/8/20 09:27:10

سپهرغرب، گروه خبر: کارشناس نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان از اجرای 54.5 کیلومتر خطوط انتقال آب از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ماه، در روستاهای زیر پوشش خبر داد.

به گزارش سپهرغرب به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان؛ محمد رنجبرکرمی در گزارشی با اشاره به مجموعه اقدامات انجام‌شده در راستای حفر و تجهیز چاه‌ها، عنوان کرد: در این راستا طی هفت ماهه سال جاری دو حلقه چاه در شهرستان ملایر، یک حلقه چاه در شهرستان نهاوند، یک مورد در شهرستان کبودراهنگ، دو مورد در شهرستان رزن و دو حلقه چاه نیزدر شهرستان فامنین حفر و تجهیز شد.

وی در ادامه با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب روستایی همچنین در بازه زمانی یادشده در خصوص اصلاح و بازسازی شبکه‌های آب‌رسانی نیز اقدامات لازم را عملیاتی کرده، افزود: بر همین اساس طی هفت ماهه سال جاری در کل استان، 10.5 کیلومتر شبکه آب‌رسانی با صرف 10 هزار و 747 میلیون ریال، اصلاح و باسازی شد.

رنجبر‌کرمی یادآوری کرد: ازجمله این موارد می‌توان به اصلاح و بازسازی 7.6 کیلومتر از شبکه روستای تفریجان با هزینه‌کرد بیش از 9 هزار میلیون ریال، بازسازی و نوسازی 1.5 کیلومتر شبکه آب‌رسانی روستای ده سرخه با صرف 946 میلیون ریال و توسعه دو هزار و 995 متر شبکه روستای سولیجه اشاره کرد.

کارشناس نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان همچنین بیان کرد: در حوزه اجرای خطوط انتقال نیز درمجموع 54.5 کیلومتر خط انتقال در بازه زمانی هفت ماهه سال جاری، اجرا و به بهره‌برداری رسید.

به گفته وی، ازجمله این موارد می‌توان به اجرای بیش از 22 کیلومتر خط انتقال در شهرستان رزن با صرف یک هزار و 900 میلیون ریال، اجرای بیش از دو کیلومتر خط انتقال در شهرستان نهاوند با صرف یک هزارر و 36 میلیون ریال اعتبار، اجرای 530 متر خط انتقال در شهرستان اسدآباد با صرف 568 میلیون ریال، اجرای بیش از سه کیلومتر در شهرستان ملایر، اجرای یک کیلومتر خط انتقال در شهرستان همدان با صرف یک هزار و 580 میلیون ریال و اجرای 25 کیلومتر خط انتقال در مجتمع عظیم دره‌ شهرستان کبودراهنگ اشاره کرد.

رنجبرکرمی در بخش دیگری از سخنانش به لایروبی چشمه‌ها در روستاهای علی‌آباد و ورکانه، لایروبی چاه شماره یک و دو روستای هریان با صرف 310 میلیون ریال، لایروبی چشمه دهنو علیا، لایروبی چاه شماره دو روستای باباقاسم و لایروبی قنات یک هرا و 500 متری روستای اشتران، لایروبی و بهسازی چشمه روستا گشانی، لایروبی چاه روستای امیرآباد با صرف اعتباری بالغ بر 600 میلیون ریال اشاره کرد.

کارشناس نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان همچنین از توسعه 28 هزار و 175 متر شبکه با صرف 22 هزار و 969 میلیون ریال اعتبار در روستاهای سیراوند، کمک سفلی، سولیجه و جزوان در هفت ماهه سال جاری خبر داد.

شناسه خبر 13772