شناسه خبر:16709
1398/11/2 09:37:58

سپهرغرب، گروه خبر - سمیرا گمار: ساعت 14 و 56 دقیقه روز دوشنبه بر اثر برخورد خودرو سواری پژو با تریلی در شهرستان کبودراهنگ، دو نفر از کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان که سرنشین پژو بودند در دم جان باختند.

خبرنگار سپهرغرب ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های این عزیزان که برای انجام مأموریت کاری راهی این شهرستان شده بودند، گفت‌وگوی کوتاهی با محمدباقر خوش‌کردار، معاون بازسازی مسکن روستایی مدیر‌کل بنیاد مسکن همدان، درباره فعالیت این دو نفر در بنیاد مسکن ترتیب داده که در ادامه آن را می‌خوانید:

معاون بازسازی مسکن روستایی مدیر‌کل بنیاد مسکن همدان با ابراز تأسف از درگذشت دو نفر از نیروهای خدوم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و تسلیت به خانواده‌های آنان، گفت: مرحوم امیر حاجی‌پور، کارشناس مسؤول نظارت و ارزیابی مسکن روستایی بنیاد مسکن استان همدان و دارای سابقه 15 سال فعالیت در این دستگاه در بخش‌های مختلف بنیاد مسکن بود.

محمدباقر خوش‌کردار تصریح کرد: مهندس حاجی‌پور در پروژه‌های مختلف بازسازی در شهرستان‌های رزن، سرپل‌ذهاب، اهر (آذربایجان) و بازسازی مساکن روستایی همدان بر اثر سیل فروردین‌ماه مسؤولیت داشت و با تلاش شبانه‌روزی، خدمات ارزنده‌ای به هم‌میهنان‌مان ارائه داد.

وی ادامه داد: مرحوم سجاد زهره‌وند نیز از سال 96 و با ایفای نقش در پروژه بازسازی سرپل ذهاب همکاری خود را با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آغاز کرده بود.

معاون بازسازی مسکن روستایی مدیر‌کل بنیاد مسکن همدان با اشاره به اینکه سانحه تصادف این دو نفر در حین مأموریت نظارت بر بازسازی‌ها در شهرستان کبودراهنگ صورت گرفته‌است، اذعان کرد: این دو نفر در بازسازی سیل همدان نیز تلاش‌های بسیاری کردند و سرانجام در این مسیر دار فانی را وداع گفتند که برای آنان از خداوند طلب آمرزش و برای خانواده‌هایشان صبر مسئلت می‌کنم.

خوش‌کردار در پایان گفت: متأسفانه راننده خودرو نیز در این سانحه جان خود را از دست داده‌است.

شناسه خبر 16709