شناسه خبر:17330
1398/11/22 19:59:50
رئیس سازمان فرهنگی- ورزشی شهرداری همدان:

نخستین دوره جشنواره ورزشی پیشکسوتان همدان برگزار شد

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس سازمان فرهنگی- ورزشی شهرداری همدان از برگزاری نخستین دوره جشنواره ورزشی پیشکسوتان و سالمندان همدان خبر داد.

روح‌الله وجدی با اشاره به برگزاری نخستین دوره جشنواره ورزشی پیشکسوتان و سالمندان همدان در دو بخش بانوان و آقایان در سالن چندمنظوره شهید خادم، اظهار کرد:‌ این مسابقات در پنج رشته دارت، به‌کاپ، هفت‌سنگ، پرتاب توپ به حلقه بسکتبال و فریزبی انجام شد.

وی با اشاره به هدف از برگزاری این مسابقات، افزود: این مسابقات در راستای سلامت و نشاط سالمندان و پیشکسوتان همدانی برگزار شد.

رئیس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری همدان خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال بیش از 100 بانو و آقا از این مسابقات، تصمیم بر آن شد تا هر فصل یک دوره از این مسابقات را به‌طور مستمر برگزار کنیم تا بتوانیم قدم مثبتی در زمینه نشاط سالمندان و پیشکسوتان جامعه برداریم.

وجدی با اشاره به سایر برنامه‌های ورزشی سازمان، بیان کرد: همچنین در آینده نزدیک جشنواره «گذر خانواده» در بلوار ارم همدان با برنامه‌های فرهنگی- ورزشی و جشنواره غذا برگزار می‌شود.

وی گفت: ورزش شهروندی (محلات)، ورزش کارمندی، ورزش قهرمانی و حضور در لیگ‌های مختلف مانند لیگ دسته دوم فوتبال کشور ازجمله برنامه‌های متعدد ورزشی این حوزه است.

شناسه خبر 17330