شناسه خبر:20140
1399/2/3 22:10:48

سپهرغرب، گروه ورزشی: استاندار همدان در نشست با رئیس هیئت کُشتی استان همدان با تأکید بر اینکه در سال جاری از کُشتی استان حمایت خواهم کرد، گفت: هزینه در ورزش سرمایه‌گذاری بوده و ورزش کُشتی نیازمند حمایت ویژه استان است.

سیدسعید شاهرخی بیان کرد: در سال جاری با برنامه‌ریزی از کُشتی حمایت خواهیم کرد و انتظار داریم مدیران دستگاه‌ها نیز از ورزش کُشتی به‌صورت ویژه حمایت کنند.

استاندار همدان تصریح کرد: امیدواریم با ترویج این رشته ورزشی تأثیر بسزایی در گسترش فرهنگ پهلوانی و جوانمردی داشته باشیم.

وی در پایان ضمن تقدیر از اقدامات انجام‌شده در هیئت کُشتی، گفت: کُشتی ورزش پهلوانی است و در این منطقه ریشه دارد.

      ورزش نخست استان نیازمند توجه ویژه مسئولین است

در ادامه این نشست رئیس هیئت کُشتی استان همدان ضمن بیان پتانسیل‌ها و نقاط قوت کُشتی استان، اظهار کرد: کُشتی ورزش نخست و پُرافتخارترین ورزش در استان همدان است.

حمیدرضا یاری با بیان اینکه مدال‌های رنگارنگ المپیکی و جهانی بر پیشانی ورزش استان می‌درخشد و کُشتی بارها جور ورزش استان را کشیده است، گفت: متأسفانه در سال‌های گذشته روند این افتخارات به‌کُندی پیش رفته، بنابراین امروز کُشتی همدان نیازمند حمایت مجموعه استان است.

رئیس هیئت کُشتی استان همدان خاطرنشان کرد: کُشتی همدان رشته ورزشی است که امید مدال‌آوری در المپیک آینده را دارد و با توجه به تأخیر مسابقات المپیک، فرصت مناسبی برای استان همدان است تا بتواند در المپیک نماینده‌ای داشته باشد.

وی ضمن تشکر از حمایت‌های گذشته استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان، گفت: کُشتی همدان نیازمند حمایت خاص مجموعه استان است که می‌طلبد با دستور ویژه مقام عالی دولت در همدان، کُشتی بار دیگر روزهای اوج خود را تجربه کند.

شناسه خبر 20140