شناسه خبر:39367
1400/1/29 09:41:06

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار ایلام با اشاره به اینکه بسترهای لازم برای برگزاری انتخابات 1400 در ایلام فراهم است، گفت: خواسته‌ها و مطالبات استان به‌صورت هفته‌ای در تهران پیگیری می‌شود.

محمد نوذری در آستانه دیدار با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای بررسی مسائل و مشکلات، خواسته‌ها و مطالبات استان با مدیران مجموعه این وزارتخانه در استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی گفت: اقدامات دولت در حوزه ارتباطات استان قابل توجه است و مسائل و مشکلات تحریمی و کرونایی نباید مانع دیده شدن خدمات نظام و دولت در این حوزه شود.

استاندار ایلام از پیگیری خواسته‌ها و مطالبات استان به‌صورت هفته‌ای در مرکز خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی شده مطالبات مردم استان در رایزنی با مسئولان ارشد کشور در ارگان‌ها، نهادها و وزارتخانه‌های مختلف پیگیری شود.

وی بیان کرد: هفته گذشته با وزیر راه و شهرسازی درخصوص مسائل و مشکلات مختلف این حوزه ازجمله تسریع در تخصیص اعتبارات حوزه راه و شهرسازی، تکمیل پروژه‌های اربعین و غیره گفت‌وگو شد و در هفته پیش رو درنظر است درخصوص پیگیری مسائل مختلف استان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با دکتر آذری جهرمی دیدار داشته باشم.

شناسه خبر 39367