شناسه خبر:44987
1400/6/6 09:46:35

سپهرغرب، گروه خبر: مسئول سازمان بسیج جامعه کشاورزی و منابع طبیعی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: تاکنون 45 گروه جهادی پنج‌نفره مدنظر ما است که متشکل از فارغ‌‌التحصیلان رشته‌های مختلف کشاورزی در بحث زراعی، دام‌پروری و دام‌پزشکی برای افزایش بهره‌وری تولید و محصولات کشاورزی است.

سجاد احمدی در رابطه با برگزاری اردوهای جهادی بسیج جامعه کشاورزی و منابع طبیعی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان افزود: اعزام گروه‌های جهادی را در بخش‌های مختلف کشاورزی و دام‌پزشکی در راستای محرومیت‌زدایی از مناطق محروم داریم.

وی با اشاره به آنکه در این اردوها خدمات‌رسانی رایگان و جهادی برای مردم مناطق محروم داریم، بیان کرد: بحث رسیدگی به مزارع، باغات و دام‌پزشکی، فعالیت‌های ترویجی و آموزشی کشاورزی انجام می‌شود.

مسئول سازمان بسیج جامعه کشاورزی و منابع طبیعی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: تاکنون 45 گروه جهادی پنج‌نفره مدنظر ما است که متشکل از فارغ‌‌التحصیلان رشته‌های مختلف کشاورزی در بحث زراعی، دام‌پروری و دام‌پزشکی برای افزایش بهره‌وری تولید و محصولات کشاورزی است.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل دام‌پزشکی بنا شده در بحث دارو و واکسیناسیون حمایت‌های لازم جهت ارائه دارو و اکسیناسیون دام‌ها را داشته باشد.

شناسه خبر 44987