شناسه خبر:46053
1400/6/28 09:41:33

سپهرغرب، گروه خبر: معاون راهداری‌ اداره‌ کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای همدان از اجرای 13 کیلومتر روکش آسفالت در راه‌های روستایی همدان خبر داد.

مسعود رستمی اظهار کرد: به‌منظور بهسازی راه‌های روستایی تسطیح و رگلاژ شانه، چاله‌گیری، تکمیل علائم معیوب و روکش آسفالت همواره در راه‌ها انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال تاکنون 13 کیلومتر روکش آسفالت در راه‌های روستایی انجام شده است، گفت: نصب سرعت‌کاه و خط‌کشی نیز از دیگر اقدامات سالانه در راه‌های روستایی است.

معاون راهداری اداره‌ کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همدان با اشاره به اینکه رفع خطر نقاطی با موانع دید و نقاطی که احتمال رانش داشت نیز انجام شده است، ابراز کرد: 98.5 درصد راه‌های روستایی آسفالت و کمتر از دو درصد خاکی است.

وی گفت: راه‌ روستاهای «بوستان‌در» در تویسرکان‌ و «زرامین‌در» و «هادی‌آباد رزینی» در نهاوند ازجمله راه روستاهایی بوده که در دست ساخت است.

رستمی با بیان اینکه متأسفانه میزان تصادفات در راه‌های روستایی بالا است، افزود: اکثریت راه‌های روستایی دوطرفه بوده و چون ترافیکی نداشته و خلوت است، رانندگان با سرعت بالا و عدم توجه به جلو رانندگی می‌کنند که حادثه‌آفرین می‌شود.

شناسه خبر 46053