شناسه خبر:53760
1401/1/16 09:10:30
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مرکزی:

بیش از 16 میلیون تردد نوروزی در جاده‌های استان مرکزی انجام شد

سپهرغرب، گروه خبر: معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: در ایام نوروز بیش از 16 میلیون تردد در جاده‌های استان مرکزی انجام شد.

علیرضا اختری در مورد تردد نوروزی در جاده‌های استان مرکزی ابراز کرد: در ایام نوروز 16 میلیون و 500 هزار تردد در محورهای استان انجام شده که کل ترددها در سطح استان 32 درصد افزایش داشته و در این زمینه سومین استان پُرتردد کشور به حساب می‌آییم.

اختری با بیان اینکه طرح نوروزی از 25 اسفندماه با همکاری کلیه دستگاه‌های استانی انجام شد و توانستیم خدمات خوبی را به مسافرین نوروزی ارائه دهیم، افزود: حدود 9 میلیون تردد بین استانی و مابقی عبوری از استان بوده است.

وی ادامه داد: در این ایام سه میلیون و 500 هزار خودرو ورودی و خروجی به استان مرکزی داشته‌ایم که نسبت به سال گذشته حدود 40 درصد افزایش داریم.

اختری تصریح کرد: پلیس در مواقع اوج تردد، عبور وسایل نقلیه سنگین را ممنوع کرد و با این تمهیدات در مقطعی تردد آزاد شد تا مشکلاتی در حوزه تردد وسایل سنگین به‌وجود نیاید.

وی گفت: امسال سفرهای بسیار زیادی در کشور و استان مرکزی انجام شد؛ به همین دلیل تصادفات جاده‌ای نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.‌

شناسه خبر 53760