شناسه خبر:55383
1401/2/26 09:36:49

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده سپاه اراک با بیان اینکه 65 هزار نفر از خدمات گروه‌های جهادی در اراک بهره بردند گفت: 360 گروه جهادی در این شهرستان ساماندهی شدند.

سرهنگ محمد مهجوری در آیین بازدید از اردوهای جهادی با اشاره به وظایف گروه‌های جهادی اظهار داشت: امید بخشی بین مردم و مناطق محروم از مهم‌ترین وظایف اردوهای جهادی است و جوانان با شرکت در اردوهای جهای درس اخلاق، معنویت و مدیریت می‌آموزند بنابراین در کار جهادی گفتمان سازی اهمیت بالایی دارد.

وی افزود: در گام نخست انقلاب نقش مردم نقش موثر است و در گام دوم انقلاب فرهنگ سازی حرکت‌های جهادی بر پایه مردم تاثیرگذار است بنابراین در ساخت ایرانی قوی مردم نقش بسزایی دارند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک عنوان کرد: در گام دوم انقلاب خدمت به مناطق محروم و کار جهادی باید گفتمان قالب بر جامعه باشد چراکه جهادگران بسیجی با روحیه انقلابی نشان داده‌اند با جهاد هیچ راه بسته‌ای وجود ندارد.

مهجوری بیان کرد: جهادگران طی این سال‌ها بسیاری از تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده‌اند و کارآمدی تفکر جهادی و انقلابی را نشان دادند بنابراین روحیه جهادی راهکار مقابله با دشمنان است.

وی تصریح کرد: جهت محرومیت‌زدایی و رفع فقر در سطح شهر 360 گروه جهادی ساماندهی شده که در زمینه‌های مختلف به مناطق کمتربرخوردار خدمت‌رسانی انجام می‌دهند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک خاطرنشان کرد: در سال گذشته توسط گروه‌های جهادی بیش از 65 هزار نفر خدمات ارائه شده است که این خدمات در سال جدید با شتاب بیشتری انجام می‌گیرد.

مهجوری ادامه داد: بیش از 23 گروه جهادی در رزمایش فاطمی حضور داشته است که در این راستا از جهادگران بسیجی تقدیر و تشکر می‌نمایم.

شناسه خبر 55383