شناسه خبر:56240
1401/3/17 09:21:23
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام خبر داد:

تکمیل پل کیلومتر 56 در منطقه کنجان‌چم تا اربعین امسال

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از تکمیل پل کیلومتر 56 در منطقه کنجانچم تا اربعین امسال خبر داد.

«عبدالله بهادری» در بازدید از محور ایلام- مهران، اظهار کرد: در کیلومتر 56 مسیر رفت ایلام- مهران یک پل عظیم به طول 180 متر باهفت دهنه، با بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است که با بهره‌برداری از این پل بزرگ ومسیر قبل و بعد این پل تا اربعین امسال چند پیچ پرحادثه و گره ترافیکی این نقطه حذف خواهد شد.

وی گفت: درکیلومتر 55 نیز دو دستگاه پل‌ مربوط به باندبرگشت محور ایلام- مهران در منطقه کنجانچم احداث شده که طول هرکدام ازاین دو دستگاه پل 100 متراست با چهاردهنه 25 متری که درمجموع بالای 95درصدپیشرفت فیزیکی دارند، این پلها باتکمیل قطعه 7 کیلومتری باند برگشت محور ایلام- مهران درمنطقه کنجانچم زیر بار ترافیک قرار خواهندگرفت.

بهادری درمورد باندبرگشت محور ایلام مهران درمنطقه کنجانچم نیز گفت: طول این پروژه 7 کیلومتر است که در حال حاضر عمده عملیات خاکی آن به انجام رسیده و هم اکنون دو پیمانکار از طرفین این طرح مشغول فعالیت است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خاطر نشان کرد: با تکمیل باند برگشت محور ایلام به مهران در منطقه کنجانچم ترافیک رفت و برگشت در منطقه مذکور کاملاً از هم جدا شده و حوادث جاده‌ای به حداقل ممکن خواهد رسید.

شناسه خبر 56240