شناسه خبر:57681
1401/4/23 09:06:16

سپهرغرب، گروه ورزشی: استاندار کردستان، از محمدمبین عظیمی ورزشکار کردستانی و مدال‌آور طلای کشتی آزاد مسابقات قهرمانی آسیا تقدیر کرد.

اسماعیل زارعی‌کوشا ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات ورزشکار کردستانی و مربیان وی که با کسب نشان طلای بازی‌های آسیایی کشتی آزاد برای کشور و استان افتخارآفرینی کرد، گفت: لیاقت و شایستگی جوانان کردستانی برای فتح قله‌های افتخار در ورزش بسیار بیشتر از وضعیت فعلی است، و امیدوارم در آینده شاهد قهرمانی‌های بیشتر ورزشکاران در مسابقات جهانی و المپیک باشیم.

وی با بیان اینکه کسب مدال‌های رنگارنگ ورزشی در عرصه‌های مختلف ورزشی مایه افتخار برای همه مردم کشور و استان است ابراز امیدواری کرد که این دست از افتخارآفرینی‌ها در صحنه‌های ورزشی استمرار داشته باشد.

وی درخشش جوانان ورزشکار استان را عامل شاد کردن دل مردم در کشاکش گرفتاری‌ها و مشکلات عنوان کرد و اظهار کرد: کسب نشان طلای کشتی آزاد در مسابقات آسیایی توسط کشتی‌گیر سقزی علاوه بر افتخارآفرینی می‌تواند یک عامل انگیزشی برای دیگر جوانان و نوجوانان استان باشد.

استاندار کردستان تصریح کرد:از هر روش ممکن و با بهره‌گیری از هر امکانی ورزشکاران استان را مورد حمایت قرار می‌هیم و تلاش خواهیم کرد تا دغدغه آنان را در حوزه معیشت برطرف کنیم.

محمد مبین عظیمی در دیدار پایانی مسابقات منامه بحرین، حریف قزاق خود را با نتیجه هفت بر صفر شکست داد و با شایستگی تمام صاحب گردن آویز طلای قهرمانی آسیا شد.

شناسه خبر 57681