شناسه خبر:65902
1401/11/19 09:57:16
مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی:

18 واحد مسکونی توسط بسیج سازندگی افتتاح می‌شود

سپهرغرب، گروه خبر: مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: سه واحد مسکونی در روستای سیل‌زده آهنگران و 15 واحد دیگر در بخش‌های استان با اعتبار بیش از 4 میلیارد تومان توسط بسیج سازندگی افتتاح می‌شود.

سعید فرامرزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و در راستای شعار «خدمت‌رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت» 82 پروژه محرومیت‌زدایی در مناطق مختلف استان مرکزی توسط بسیج سازندگی به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با اشاره به بهره‌برداری از پروژه‌های محرومیت‌زدایی افزود: احداث منازل ویژه محرومین، آسفالت راه روستایی، یادمان شهدا، ساخت و تکمیل مسجد، پروژه‌های آبرسانی در بخش‌های کشاورزی و آشامیدنی و... از جمله برخی از این پروژه‌هاست.
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی با اشاره به افتتاح 18 واحد مسکونی در این ایام ادامه داد: پس از وقوع سیل در روستای آهنگران عملیات ساخت 3 واحد مسکونی عملیاتی شد و این هفته تحویل داده می‌شود.
فرامرزی بیان کرد: همچنین 15 واحد مسکونی در سطح استان مرکزی مجموعا با اعتبار 4 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.
وی اضافه کرد: بسیج سازندگی استان همواره با شرکت آب و فاضلاب همکاری داشته و در این راستا برای پروژه جهاد آبرسانی به 22 روستا 35 میلیارد تومان هزینه شده است.
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی یادآور شد: این پروژه‌ها از مخزن روستای راستگردان آغاز شد که با این اقدام آب‌رسانی به روستاهای راستگردان،کلوان، سلوکلو و خاتم‌آباد صورت گرفت.
فرامرزی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقداماتی که توسط بسیج سازندگی صورت گرفته و در این ایام به بهره‌برداری می‌رسد اجرای 18 هزار متر مسیر آبرسانی به صورت استاندارد به منظور جلوگیری از هدر رفت آب کشاورزی است.
وی افزود: اعتبار تمام پروژه‌هایی که در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح می‌شودبالغ بر 57 میلیارد تومان است.
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی اظهار کرد: پروژه‌های بسیج سازندگی با مشارکت و همکاری شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی، بنیاد مسکن، کمیته امداد امام(ره)، اداره کل راه و شهرسازی، بنیاد حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و اداره کل اوقاف و امور خیریه انجام شده است.

شناسه خبر 65902