شناسه خبر:67267
1401/12/24 14:44:16

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی گفت: بهره‌برداران مراتع این استان تا پایان سال جاری فرصت دارند نسبت به تمدید پروانه چرای دام اقدام کنند.

«عبدالحسین محمدی» روز سه‌شنبه، در این‌باره افزود: با توجه به بخشنامه‌های ابلاغی از سوی معاون وزیر و ریاست سازمان درخصوص تمدید پروانه چرای دام، تعیین جایگزین مرتعدار متوفی، تهیه و بازنگری طرح‌های مرتعداری و تاکید دفتر امور مراتع مبنی بر عدم تمدید مهلت در این موارد، ضروری است مرتعداران نسبت به تمدید پروانه چرا، تعیین جایگزین متوفی اقدام کنند.
وی آخرین مهلت تمدید پروانه چرای دام را بیست و نهم اسفندماه سال جاری، تعیین جایگزین مرتعدار متوفی یازدهم مرداد ماه سال آینده و تهیه و بازنگری طرح مرتعداری را چهارم اردیبهشت سال 1403 عنوان کرد و ادامه داد: پس از سپری شدن مهلت‌های اعلامی، افراد بدون هیچ‌گونه ارفاق مشمول فصل چهارم اصلاحیه شیوه نامه فنی و اجرایی بهره‌برداری از مراتع کشور شده و پروانه آنان باطل و از درجه اعتبار ساقط می‌شود.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی خاطرنشان کرد: این افراد می‌توانند برای تمدید پروانه‌های خود به ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان‌های استان مراجعه کنند.

شناسه خبر 67267