شناسه خبر:67767
1402/1/24 09:14:19

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده ولی فقیه در استان همدان از پروژه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در همدان بازدید کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله شعبانی‌موثقی عصر روز گذشته از پروژه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در همدان بازدید کرد.
امام‌جمعه همدان با تقدیر از اقدامات انجام‌شده توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در کشور و در استان همدان، اظهار کرد: از بنیاد مسکن‌ باید به‌عنوان یکی‌ از پُربرکت‌ترین‌ یادگارهای‌ حضرت امام‌ (ره) نام برد.
وی با بیان اینکه حل مشکل مسکن باید به‌صورت جدی در دستور کار مسئولان همدان قرار گیرد، گفت: هوشیاری‌ و همراهی‌ مسئولان‌ دولتی‌ در عرصه تأمین‌ مسکن‌ محرومان‌ و قشرهای‌ کم‌درآمد از ضرورت‌ها است.
نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: متأسفانه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم خصوصاً در همدان، مربوط به تأمین مسکن است؛ بنابراین باید برای رفع این دغدغه و مشکل مردم، همه مسئولان با تمام توان وارد میدان شوند.
وی با اشاره به اینکه با وجود تلاش‌های انجام‌شده برای حل مشکل مسکن بازهم با مشکلاتی در این حوزه روبه‌رو هستیم، اظهار کرد: لازم است بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دست‌اندرکاران امر مسکن با تلاش‌ جهادی خود، زمینه تأمین مسکن با قیمت مناسب به‌ویژه برای طبقات کم‌درآمد جامعه را فراهم کنند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین شعبانی‌موثقی با تأکید بر اینکه ساخت مسکن در عرصه توسعه و سازندگی کشور نقش بسزایی دارد، یادآور شد: تأمین مسکن، جزء اساس زندگی خانواده بوده و بخش عمده‌ای از مخارج آن را تشکیل می‌دهد.

شناسه خبر 67767