شناسه خبر:70912
1402/4/12 08:45:32

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار گفت: به‌مناسبت عید بزرگ غدیر جشن‌های محله‌محور در شهرستان بهار برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدی کرمی ظهر یکشنبه با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های غدیر در شهرستان بهار، اظهار کرد: برگزاری کاروان شادی از یک مسیر تا مصلا و اقامه نماز جمعه به همراه اطعام نمازگزاران، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و موکب‌های مسیر راهپیمایی به‌صورت متراکم، به تصویر کشاندن غدیر خم با برپایی نمایشگاه و جشن چندروزه در مصلا یا پارکینگ مزار شهدا با همراهی گروه تعزیه‌خوانان، ازجمله برنامه‌های عید غدیر در شهرستان بهار خواهد بود.
وی افزود: همچنین برگزاری جشن‌های محله‌محور با همکاری مساجد و جشن شهرستانی در سه نقطه از بهار (دانشگاه پیام نور، فداییان اسلام و کوی محمدیه) انجام خواهد شد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار با اشاره به سایر برنامه‌ها، گفت: اجرا و برگزاری جشن در روستای رسول‌آباد سفلی و دولت‌آباد، راه انداختن کاروان شادی در شهر بهار و روستاهای هم‌جوار و نصب یک تابلو یا تندیس در ابتدای بلوار غدیر به‌نام غدیر در روز عید، در شهرستان بهار انجام می‌شود.
حجت‌الاسلام کرمی خاطرنشان کرد: همراه کردن مردم در غدیر با برپایی جشن‌های خانوادگی در عرصه فضای مجازی و نورافشانی مساجد با همراهی هیئت‌امنای مساجد شهر در ساعت 20 به‌طور هم‌زمان در روز غدیر خم، از دیگر برنامه‌ها است.

شناسه خبر 70912