شناسه خبر:71416
1402/4/24 08:44:37

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان همدان از جذب ۷۳۰ حامی در ایام دهه امامت و ولایت در همدان خبر داد.

محمدرسول شیخی‌زاده اظهار کرد: همزمان با دهه امامت و ولایت پویش به "عشق علی(ع)" به منظور جذب حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین اجرا شد.
وی ادامه داد: در قالب اجرای طرح پویش به "عشق علی (ع)" با جذب ۷۳۰ حامی جدید در همدان، شمار حامیان در این استان به ۶۲ هزار و ۷۰۰ نفر رسید که نسبت به سال گذشته جذب حامی ۷۶۰ برابر رشد داشته است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان همدان با اشاره به اینکه طرح اکرام ایتام از سال ۷۸ در حال اجراست افزود: در این طرح افراد نیکوکار با حمایت مالی از یک یا چند یتیم در طول سال نسبت به رفع مشکلات مادی و معنوی آنها اقدام می‌کنند.
وی با بیان اینکه در استان همدان ۱۴ هزار و ۸۰۰ یتیم و فرزند محسنین زیر پوشش کمیته امداد استان همدان هستند افزود: از این تعداد ۳ هزار و ۸۰۰ فرزند یتیم و ۱۱ هزار فرزند محسنین هستند.
شیخی‌زاده میزان کمک حامیان اکرام از ابتدای سال را ۳۳ میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: این ایام فرخنده فرصت نابی برای ترویج سیره و فرهنگ اهل بیت (ع) و الگو گرفتن از منش این بزرگان در رسیدگی به امور نیازمندان است.
وی تصریح کرد: نیکوکاران می‌توانند آمادگی خود را برای حمایت از فرزندان طرح اکرام ایتام و محسنین با ثبت‌نام در وبگاه ekram.emdad.ir یا مراجعه حضوری به تمام دفاتر این نهاد در سراسر استان اعلام کنند.

شناسه خبر 71416