شناسه خبر:79762
1402/12/3 11:05:47
یک فعال رسانه‌ای با حضور در غرفه روزنامه سپهرغرب عنوان کرد:

«رسانه»، مهم‌ترین پُل ارتباطی بین ملت و دولت

سپهرغرب، گروه خبر - پیام زمانی: یک فعال فرهنگی و رسانه‌ای با بیان اینکه مهم‌ترین رابط بین ملت و دولت رسانه‌ها هستند، خاطرنشان کرد: از مهم‌ترین وظایف رسانه‌ها تلاش برای بیان حقیقت است.

سپهرغرب، گروه رسانه - پیام زمانی : سجاد ریحانی صبح سه‌شنبه با حضور در غرفه روزنامه سپهرغرب در بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران بیان کرد: برگزاری این نمایشگاه در ماه مبارک شعبان باعث رونق در کار‌ و زندگی فعالان رسانه‌ای خواهد شد.

وی برگزاری بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران را بزرگ‌ترین گردهمایی رسانه‌های کشور بیان کرد و گفت: باعث خوشحالی و خرسندی است که بعد از وقفه 6 ساله، مجدداً شاهد برگزاری این نمایشگاه با حضور رسانه‌های داخلی و خارجی هستیم.

این فعال فرهنگی و رسانه‌ای ضمن قدردانی از حضور رسانه‌های استان همدان در بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، ادامه داد: از حضور روزنامه سپهرغرب که از تأثیرگذارترین رسانه‌های غرب کشور است، تشکر و قدردانی می‌کنم.

ریحانی به لزوم حمایت از رسانه‌های استانی تأکید کرد و گفت: ضروری است که دولت و در رأس آن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به حمایت از رسانه‌های استانی که در سطح منطقه تأثیرات فراوانی دارند، اقدام کند.

وی با بیان اینکه کشور در نزدیکی قله‌های پیشرفت و تعالی قرار دارد، عنوان کرد: محور اصلی مطالبه‌گری در کشور رسانه‌ها هستند و مردم به‌واسطه رسانه‌ها مسائل خود را به گوش مسئولان می‌رسانند.

این فعال فرهنگی و رسانه‌ای با اشاره به اینکه برای رفع نقاط ضعف در کشور نیاز به تقویت رسانه‌ها داریم، بیان کرد: همواره رسانه‌ها نقش کلیدی در کشور داشته و اثرگذاری خود در تمامی عرصه‌ها را دارند.

ریحانی صداقت و تلاش برای بیان حقیقت را از مهم‌ترین وظایف رسانه‌ها بیان کرد و گفت: حریت در انجام کار و وام‌دار نبودن باید در رأس کار رسانه‌ها قرار گیرد.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها همواره مشکلات موجود در کشور را احصا کرده و برای پیگیری به گوش مسئولان می‌رسانند، خاطرنشان کرد: در شرایطی که به فرموده مقام عظمای ولایت در نزدیکی قله‌ها قرار داریم، باید در تبیین عملکرد‌های مؤثر کشور نیز به‌صورت ویژه و اثرگذار گام برداریم.

شناسه خبر 79762