شناسه خبر:72199
1402/5/16 08:43:04

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: خدمات لازم در حوزه راهداری برای پذیرایی از زوار اربعین حسینی (ع) انجام شده و از این جهت آمادگی کامل داریم.

فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در جمع خبرنگار، اظهار کرد: با توجه به وظیفه اداره‌کل راهداری در طول 12 ماه و 24 ساعته 365 روز سال به صورت مستمر فعالیت‌ها ادامه دارد و برای زنده‌ ماندن راه‌ها، خدمات‌رسانی تعطیلی ندارد.

وی گفت: تمامی خدمات لازم در حوزه راهداری برای پذیرایی از زوار اربعین حسینی (ع) انجام شده و از این جهت آمادگی کامل داریم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: طی پنج ماه سپری شده از سال جاری؛ بیش از 200 کیلومتر از راه‌های استان روکش آسفالت شده که به نوبه خود یک رکورد محسوب می‌شود.

وی با اشاره به ایمن‌سازی راه‌ها، یادآور شد: حادثه‌هایی که طی سال گذشته در سفر اربعین در سطح جاده‌های استان اتفاق افتاده را با هماهنگی پلیس‌راه و گشت‌های تخصصی در بازدیدها مورد بررسی و علت‌یابی قرار گرفت و ضمن رفع نقاط حادثه‌خیز، ایمن‌سازی‌های لازم هم انجام شده به طوری که جاده امروز در کنار بحث تجارت با توجه به 5 مرز فعال در استان، پذیرایی زوار حسینی نیز است.

شناسه خبر 72199