شناسه خبر:65581
1401/11/11 09:50:42

سپهرغرب، گروه خبر: بخشدار مرکزی همدان اعلام کرد: هم‌زمان با ایام دهه فجر 6٢ پروژه عمرانی و اقتصادی در سطح بخش مرکزی همدان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی فرمانداری همدان، محمدحسن دهبانی در جلسه ستاد فرعی دهه فجر بخش مرکزی شهرستان همدان اظهار کرد: هم‌زمان با دهه فجر 62 پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری افزون‌بر ١4١ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.
وی افزود: در بخش‌ بهسازی و عمران روستایی تعداد ٢5 پروژه با رقمی افزون‌بر هشت میلیارد تومان اعتبار، در بخش کشاورزی ١٢ پروژه با رقمی افزون‌بر ٢٣ میلیارد تومان اعتبار، در بخش توسعه راه سه پروژه با رقمی افزون‌بر 22 میلیارد تومان اعتبار و سایر پروژه‌های اقتصادی، گردشکری و خدماتی با اعتبار ٨٢ میلیارد تومانی، به بهره‌برداری می‌رسند.
بخشدار مرکزی همدان اضافه کرد: بهسازی و آسفالت راه مواصلاتی روستای تکمه‌داش، راه‌اندازی چهار واحد گلخانه و ٢٢ پروژه عمرانی دهیاری‌ها، ازجمله این پروژه‌ها است.
وی گفت: نواختن جشن انقلاب، مسابقات بومی و محلی، مسابقات قرآنی، برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی، نشست‌های روشنگری، غبارروبی گلزار شهدا، فضاسازی و آذین‌بندی روستاها، برگزاری یادواره‌های شهدا، زنگ انقلاب و حضور پُرشور در راهپیمایی 22 بهمن، ازجمله برنامه‌هایی است که در ایام دهه فجر در سطح روستاهای بخش مرکزی پیش‌بینی شده است.

شناسه خبر 65581