شناسه خبر:76343
1402/9/5 11:20:03

سپهرغرب، گروه خبر: فیلم کوتاه «مرزها نمی‌میرند» به کارگردانی حمیدرضا ارجمندی به بخش مسابقه بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم LUKSUZ در کشور اسلوونی راه یافت.

حمیدرضا ارجمندی اظهار کرد: جشنواره بین‌المللی فیلم اسلوونی «LUKSUZ»، باهدف حمایت از نسل جدید فیلم‌سازان تاسیس شد و بستری تحقیقاتی برای اکران عمومی گسترده فیلم‌های کوتاه و کم‌هزینه و همچنین فضایی امن برای گفت‌وگو، تبادل ایده‌ها و تجربیات بین فیلم‌سازان مهمان را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه بیست و یکمین دوره این جشنواره، 24 تا 25 نوامبر 2023 (3 تا 4 آذر 1402) در شهر کرسکو اسلوونی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: «مرزها نمی‌میرند» راوی داستان خانواده‌ای است که به دلیل جنگ در سرزمینشان، تصمیم به عبور از مرز گرفته‌اند.

این کارگردان تصریح کرد: بختیار پنجه‌ای، سونیا سنجری و تیام فتح الهی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته و پخش جهانی اثر را کمپانی سینما کلوزآپ، بر عهده دارد.

کارگردان این فیلم کوتاه حمیدرضا ارجمندی است و سامان حسین‌پور و آکو زندکریمی فیلمنامه آن را نوشته‌اند.

تهیه‌کننده فیلم انجمن سینمای جوانان ایلام و مجری طرح و مدیر تولید محمد اردان، مدیر اجرایی و جانشین تهیه‌کننده حسین آشنا است و مدیر فیلم‌برداری را نوید زارع، صدابرداری را ایرج نوروزی، تدوینرا توفیق امانی، صداگذاری را محمدمهدی جواهری‌زاده، موسیقی را محمد باسره بر عهده داشته و طراح صحنه و گریم ایوب شیخ‌احمدی و طراح لباس شاهده کریمی بوده است.

اصلاح رنگ و نور این فیلم را محمد احمدی بر عهده داشته و دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز صباح گویلی بوده و گروه کارگردانی حسین آشنا و یاشار یحیایی و گرافیست اشکان ساعدپناه و مشاور رسانه‌ای علی کشاورز بوده است.

شناسه خبر 76343