شناسه خبر:15153
1398/9/26 09:57:15

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از سفر وزیر ارشاد به استان خبر داد.

به گزارش سپهرغرب به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، احمدرضا احسانی اظهار کرد: سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حضور در کنگره بزرگداشت آیت‌الله تألهی به همدان سفر می‌کند.

وی با بیان اینکه این کنگره روز پنجشنبه 28 آذرماه با حضور وزیران ارشاد و علوم در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار خواهد شد، افزود: این اداره کل به‌عنوان کمیته فرهنگی و پشتیبانی کنگره، برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته‌است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری نمایشگاه عکس مفاخر استان خبر داد و تصریح کرد: بر اساس هماهنگی انجام‌شده با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در محل برگزاری کنگره، غرفه گردشگری همدان برپا خواهد شد.

احسانی با تأکید بر اینکه یادمان آیت‌الله تألهی توسط این اداره کل آماده شده‌است، خاطرنشان کرد: بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده با مؤسسه شهید محراب آیت‌الله مدنی، از برگزاری این کنگره حمایت خواهیم کرد.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های جنبی در کنار کنگره، گفت: هم‌زمان با اجرای مراسم، تعدادی از هنرمندان تجسمی استان به تصویرگری در خصوص آیت‌الله تألهی می‌پردازند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برپایی نمایشگاه کتاب از آثار این عالم وارسته نیز خبر داد و عنوان کرد: آثار منتشر شده آیت‌الله تألهی در سالن برگزاری کنگره در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

شناسه خبر 15153